czwartek, 28 lipca 2011

Ania Testuje- opinia

4 miesiące temu zakupiłam parę palet cieni. Dzisiaj mogę się na ich temat szerzej wypowiedzieć. Jak w każdej marce są plusy i minusy. Postaram się jak najbardziej obiektywnie podejść do tematu i zaprezentować wam moja opinie :

  • Paleta 36 cieni by H&M
Paleta ta, mile mnie zaskoczyła. Posiada szalenie dużo różnorodnych odcieni, ale widać podział na trzy strefy łączenia ich ze sobą.
  1. beżowo - złotą
  2. Wrzosowo - różaną
  3. błękitno - zieloną
Na tej palecie znajdziesz cienie: perłowe, aksamitne, matowe i błyszczące. Bardzo dobrze napigmentowanie. Kolory są wyraziste i trwałe. Używam tej palety tylko w połączeniu z bazą pod cienie z firmy ARTDECK. Zastrzeżenie mam jedynie do pigmentu czarnego! Niestety jest kiepski, a w połączeniu z ciepłym światłem dale odcień zielonkawy :( Cała paleta służy mi wiernie i jestem pewna, że jak tylko jej zawartość bardzo się uszczupli, zakupię taka następną.
Cena : 24,99 zł w H&M
dwa cienie brązowe widocznie zużyte, służą mi do malowania brwi

  • Eyeshadow Betty Boop by H&M
Kolejna mini paletka 4 cieni od H&M. tym razem również się nie rozczarowałam. Paletka posiada cztery odcienie:
  1. czarny (półmatowy)
  2. fioletowy (półmatowy)
  3. jasnoróżowy (rozświetlający)
  4. złoto - beżowy ( perłowy)
Wszystkie cienie są mocno napigmentowane, dobrze poddają się cieniowaniu, kolory nie utleniają się. Czarny cień nadaje się do makijażu typu smokey eye ( oczywiście z bazą). Fioletowy polecam do uzupełnienia makijażu letniego (używam go czasem na kreskę pod oczy). Jasnoróżowy służy mi jako rozświetlacz na kości policzkowe.
Złoto - beżowy jest moim ulubionym. W połączeniu tylko z kreską eyeliner, daje piękny lekki efekt zmysłowego oka. 
Cena: 14,99 zł w H&M



  • Paleta 180 cieni zakupiona przez Allegro
Paletka ta jest niesamowita. Uwielbiam ja pod każdym względem. Cienie są bardzo intensywne. Ilość odcieni, kolorów pozwala na wiele fantastycznych makijaży. Opakowanie  złożone jest z 3 otwieranych palet po 60 cieni. Znajdziesz na niej całą tęczę kolorów. 
W najbliższym czasie mam zamiar zakupić sobie w takiej samej formie 180 szminek i błyszczyków.
Cena: 120 zł na Allegro









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za ten komentarz.
Proszę o kulturę wypowiedzi. Pozdrawiam i Zapraszam ponownie