piątek, 26 sierpnia 2011

mini zakupy BY SEPHORA

Dzisiaj musiałam uzupełnić kuferek o brakujące drobiazgi. W tym celu udałam się do SEPHORY gdzie mogę zakupić mój ulubiony eyeliner, bazę pod makijaż. W związku z tym, że budżet miałam bardzo ograniczony dokupiłam jeszcze tylko czerwoną szminkę w kredce.
makijaż na zdjęciu  jest wersją wieczorową - okazyjną.
nie stosuj go zbyt często ponieważ taki make -up dodaje lat.
  • baza 55,00 zł ( z karta rabatowa SEPHORA 47,00 zł) 
  • eyeliner 39,00 ( z karta rabatowa SEPHORA  13,00 zł)
  • Szminka w kredce w  promocji 17,00 zł 

polecam podjechać do Turawa Park i wybrać sobie potrzebne kosmetyki ze stolika z wyprzedażą . Ceny są naprawdę niskie. Ja wybiorę się tam na większy shopping w poniedziałek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za ten komentarz.
Proszę o kulturę wypowiedzi. Pozdrawiam i Zapraszam ponownie