poniedziałek, 19 września 2011

pomysł na odżywkę...

Witam,
jakiś czas temu napisałam posta na temat depilacji. W sieci natknęłam się wtedy na pomysł z wykorzystaniem odżywki do włosów dla lepszego poślizgu. Podeszłam do tematu bardzo ostrożnie obawiając się czy aby taka odżywka nie sprawiła, że włosy rosną szybciej i będą grubsze oraz twardsze. 
Mając w zapasie 500 ml odżywki, która leżała u mnie od 1,5 miesiąca i nie wiedziałam co mam z nią zrobić( ponieważ kompletnie nie nadała się na moje włosy) wykorzystałam ją do testowania tej metody.
I mam wyniki.

  • bardzo dobry poślizg maszynki , powoduje że depilacja jest niesamowicie dokładna
  • skóra jest miękka, nie wysycha
  •  nie zauważyłam aby włosy były twardsze czy szybciej odrastały
  • odżywka zmiękcza włos podczas golenia
  • co najważniejsze, po takiej depilacji nie ma podrażnień, zaczerwienień.
Szczerze polecam spróbować tego triku nie tylko przy depilacji nóg ale również okolic bikini i pach. Na pewno nie zaszkodzi, a może właśnie Tobie pozwoli wyzbyć się kłopotu w postaci zaczerwienień i podrażnień.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za ten komentarz.
Proszę o kulturę wypowiedzi. Pozdrawiam i Zapraszam ponownie