piątek, 5 października 2012

Wczorajszy Look - do zielonych oczu mój ulubiony fiolet

Witajcie 
jak dzisiaj macie pomysł na wasz make-up? 
Może pokusisz się o fantazję kolorów? Dlaczego by nie- w końcu jesień jest taka piękna


Oczy:
baza ARTDECO
paleta 4 cieni H&M czarny i fiolet
INGLOT cień do powiek PEARL 110 (jasny perłowy piasek)
tusz do rzęs MAXFACTOR 2000 Calorie
eyeliner SEPHORA
Twarz:
krem Vichy IDEALIA
korektor misslyn 14
Baza sylikonowa matująca PAESE 
podkład Revlon Colorstay 180
puder INGLOT 14
róż INGLOT 81
cień do powiek PEARL 407 (brzoskwinia)
bronzer IsaDora 87 golden ten
Usta :
kredka misslyn 227 folet
cień do powiek fiolet H&Mcień do powiek INGLOT 110 








8 komentarzy:

  1. Makijaż oczu jak najbardziej - jednak kolorek na ustach do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  2. a mnie się podoba całokształt! taka kobieta z charakterem!!! fajna mała stylizacja :> już mi wyobraźnia zadziałała, od razu stanął mi przed oczyma widok pewnej siebie kobiety. Takiej dzisiejszej wersji Marlene Dietrich. Nawet znalazłam zdjęcia które kiedyś utkwiły mi w pamięci :> http://4.bp.blogspot.com/-QYsuf_8PQNY/UER87CWEfVI/AAAAAAAAA8k/mz3c0GuBCaw/s1600/zal+1.JPG

    OdpowiedzUsuń
  3. I just got out of nap and I am already reading your articles. This signifies something! Very useful info. Thank you!
    jeux de foot 2016

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej piękny makijaż. Niesamowita jesteś. ale jak masz pięknie podkład dobrany, no no. Tylko ta szminka jakaś taka, pewnie by mi nie pasowała do mojej cery. Na tobie wygląda rewelacyjnie. Ostatnio mnie zajmuje pit zmiana konta, ale nie narzekam. Zrobię i będę mieć z głowy heheh

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny kolor ust, trzeba przyznać że do Twoich oczu fantastyczny :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. നാം ധാന്യം പൂർണ്ണമായും രോഗം കഴിയും ഇതിനകം വിതരണം ഒരു മരുന്ന് ഉപയോഗിച്ച് വിവിധ ആരോഗ്യ പ്രശ്നങ്ങൾ ചികിത്സ മരുന്നുകൾ നൽകുന്നു.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za ten komentarz.
Proszę o kulturę wypowiedzi. Pozdrawiam i Zapraszam ponownie