wtorek, 5 lipca 2011

Wielki test wielkich i średnich marek

Cześć,
chciałabym opowiedzieć wam trochę o kosmetykach i markach kosmetyków jakie używam , testuję, lubię a także o takich które szczerze odradzam.
Od jakiegoś czasu jestem zauroczona kosmetykami ISA DORA 
Moje serce skradła także marka szwedzkich kosmetyków MAKE UP STORY
Wielki ukłon w stronę pielęgnacji twarzy oraz tuszy do rzęs ma u mnie ESTEE LAUDER
Bardzo pozytywnie zaskoczyły mnie cienie wyprodukowane dla sklepu H&M 
W gamie palet cieni do powiek skłaniam się ku fenomenalnie na-pigmentowanych odcieni firmy M.A.C
Jak każda kobieta , od pewnego czasu szukałam idealnego podkładu - i w tym przypadku nie zawiodła mnie marka REVLON
co do bazy pod cienie dałam się skusić namowie Pani w sklepie INGLOT . Baza jest zaprzeczeniem wszystkiego co znam pod nazwą trwałość, estetyka, komfort. szczerze odradzam zakupu tego kosmetyku. 
Szybko jednak pocieszyła mnie firma ART DECO . posiadają fantastyczną bazę pod cienie.
Czas na bazę pod podkład. Tutaj na moją pochwałę zasługuje firma SEPHORA. obecnie używam bazy do cery tłustej i mieszanej.
Warto wspomnieć o eyeliner. Tego kosmetyku także używam od marki SEPHORA, i powiem szczerze że jestem dość zadowolona, aczkolwiek w tej kwestii na 100% satysfakcji nie ma co liczyć . Eyeliner jest bardzo podatny na wilgoć. Plusem jest to, że się nie kruszy podczas dnia, nie zmienia barwy ani połysku. Aczkolwiek szczerze polecam niesamowicie trwały eyeliner z firmy MAKE UP FOR EVER  - trwałość tego kosmetyku zaskoczyła mnie przy demakijażu ! fenomenalny! wadą jest jednak cena  ok.130zł.
Dla zainteresowanych Pań, które borykają się z krótkimi rzęsami polecam 2 w 1 odzywkę i eyeliner z firmy TOO FACED  cena ok. 110 zł + przesyłka ( kosmetyki tej firmy są dostępne tylko w internecie ).

W najbliższym czasie każdej firmie poświęcę osobnego posta , wraz z przykładami kosmetyków, cenami , sklepami i opiniami.


Tymczasem Dużo Słonka Życzę ( oczywiście z SPF min.15 ).






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za ten komentarz.
Proszę o kulturę wypowiedzi. Pozdrawiam i Zapraszam ponownie