czwartek, 11 sierpnia 2011

BLONDYNKA - JOYCE CAROL OATES


Kolejny dzień na L4.
Na szczęście miałam okazje zajrzeć do Empiku i ku mojemu wielkiemu zdziwieniu, w moje ręce, wpadła książka autorki JOYCE CAROL OATES ,na którą tak długo polowałam w sieci.
Jest to drugie wydania. Pierwsze rozeszło się w niesamowitym tempie w 2006r. Tym razem mam czas i możliwość zabrać się za tą lekturę. To, że jestem całkowicie oddana literaturze biograficznej o  Marilyn Monroe wielu z was wie. Przeczytałam takie książki jak :


  • Marilyn, Ostatnie Seanse TUTAJ
  • Rozważania Psa Mafa i Jego Przyjaciółki Marilyn Monroe TUTAJ
  • Fragmenty, Wiersze, Zapiski Intymne, Listy TUTAJ
  • Marilyn i JFK TUTAJ
  • Prawdziwa Marilyn Monroe TUTAJ

trochę o książce:


Blondynka to portret Marilyn Monroe, intymny i bezlitosny jak żaden inny: portret dziecka, dziewczyny, kobiety , gwiazdy, nad którą zawisło fatum. Wybitna amerykańska pisarka Joyce Carol Oates opowiada o wrażliwej, utalentowanej Normie Jeane, która nieustannie przedefiniowuje swoją tożsamość, bez przerwy zmaga się z okrutnym losem, wciąż poszukuje miłości: u enigmatycznej matki, nieznanego ojca, licznych kochanków. Jako Marilyn Monroe jest uwielbianą przez cały świat gwiazdą, ale co się tak naprawdę dzieje w głębi jej duszy? W swojej najambitniejszej książce Oates z sympatią bada życie wewnętrzne kobiety, której przeznaczeniem było stać się największą legendą Hollywood i najsłynniejszym symbolem seksu XX wieku. Autorka portretuje także mężczyzn...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za ten komentarz.
Proszę o kulturę wypowiedzi. Pozdrawiam i Zapraszam ponownie