środa, 5 października 2011

Siła to męska rzecz....

Witam wszystkich Panów odwiedzających mój blog .
Doszły mnie słuchy, że pewne grono mężczyzn regularnie czyta tego bloga - niezmiernie mi miło :)
Chciałabym również i was zachęcić do używania kosmetyków z serii for Men.
Będę polecała lub odradzała wiele produktów. Panie znajda tu pomoc w dobraniu kosmetyku dla swojego mężczyzny, oraz przydatne uwagi w codziennej pielęgnacji męskiej twarzy.
Oczywiści moje opinie i rady nie będą się brały z czystej teorii - mam to szczęście, że męskie grono domowników jest bardzo chętne do wydawania opinii na temat efektów kosmetyków, które im polecam.
Zachęcam do zadawania pytań oraz dzielenia się ze mną swoimi opiniami. 
Drodzy Panowie macie problem z cerą ? nie potraficie poradzić sobie z  podrażnieniami ? ciągle powracające wypryski lub nadmierne przesuszenie męczy was ? Piszcie do mnie w komentarzach lub na email czarna2201@gmail.com 
Pierwszy Post już jutro ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za ten komentarz.
Proszę o kulturę wypowiedzi. Pozdrawiam i Zapraszam ponownie