poniedziałek, 5 grudnia 2011

Allegrozaupy :)

Własnie przed chwilką otrzymałam moje trzy paczuszki zamówione z Allegro.



2 zestawy Vichy Normaderm tri- activ ( cena 40 zł/ zest.)

  • płyn micelarny Vichy normaderm
  • woda termalna Vichy 
  • krem Vichy normaderm tri- activ 50ml



2 tusze do rzęs Ester Lauder Sumptuous Bold Volume Lifting Mascara (cena 7,00 zł / szt)

  • pogrubiający i wydłużający tusz do rzęs EL 2,8ml 
Już kiedyś zrobiłam recenzję tego tuszu gdy dostałam go jako próbkę w Sephorze (1,5ml) Tym razem za niewielkie pieniądze zamówiłam sobie właśnie większą pojemność ponieważ pamiętam ,że był wtedy niesamowity efekt po tym tuszu.


1 Revlon PhotoReady 004 Nude (cena 32,99/ szt)


W najbliższy czasie opisze wam wszystkie nowości - szczególnie Vichy wodę termalną oraz tusze. Już się nie kogę doczekać kiedy wreszcie będę miała okazje to wszystko wypróbować :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za ten komentarz.
Proszę o kulturę wypowiedzi. Pozdrawiam i Zapraszam ponownie